  • Data: 2007-08-22 17:11:25
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 22 sierpnia 2007 18:33
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fahojf$gs9$1@inews.gazeta.pl>):

    > Która matka? ta , co kupiła dziecku drogą kieckę, czy ta druga, której
    > na to nie stać?

    Tak postawione zdanie jest nie do rozwiązania. Ta szalejąca... Może 1 może 2
    może obie. W opisie nie piszesz która szaleje. A ja odnoszę się do tych
    szalejących. Do tych ścigających się. Do tych, co to zastawią się a
    postawią się.

    > A, to mamusi na zdrowie, niech się skręca,

    No i to jest raz że niezgodne z Duchem, a dwa że niezdrowe dla dziecka i
    mamusi.

    > a to dziecko to w końcu
    > cierpi, czy nie cierpi, bo juz nie wiem, o co ci chodzi.

    Cały czas piszę, że cierpi...

    > Robert Tomasik
    > twierdził, że jego dziecko nie zostało obgadane, moje też jakoś się nie
    > poskręcały.

    No widzisz... A są takie, co się poskręcały. Gdyby nie to, to by KK nie
    podejmował akcji jednolicenia.

    > Zostawiłam Ci esencję. Jak wywnioskowałeś odrzucanie?

    Zjadło mi się DO... I zrozumiałem, że ,,Nie potrzebuje życia zgodnie z
    Dekalogiem''...

    No więc teraz pytanie czy Dekalog jest jedynym słowem Boga. Bo nie samym
    Dekalogiem żyje człowiek.

    Poza tym, mówiłaś, że jest wierzący a nie praktykujący więc nie spełniający
    założeń tegoż Dekalogu...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/