  • Data: 2007-08-22 18:10:56
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):

    > Tak postawione zdanie jest nie do rozwiązania. Ta szalejąca... Może 1
    > może 2 może obie. W opisie nie piszesz która szaleje. A ja odnoszę się
    > do tych szalejących. Do tych ścigających się. Do tych, co to zastawią
    > się a postawią się.

    Ale co Cie te matki obchodzą? Dopóki nie włażą na twoje podwórko, niech
    sobie szaleja, ścigają się, zastawiają. Moja Babcia wpajała mi
    sentencję: "pilnuj siebie, będziesz w niebie", pewnie dlatego zwisaja
    mi scigające się matki, i robię swoje.

    > No i to jest raz że niezgodne z Duchem, a dwa że niezdrowe dla dziecka
    > i mamusi.

    Ich życie, ich wybór, ich konsekwencje.

    > No widzisz... A są takie, co się poskręcały. Gdyby nie to, to by KK
    > nie podejmował akcji jednolicenia.

    No dobrze, to ja ci podpowiem, o co chodzi w tym jednoliceniu. Za te
    alby trzeba zapłacić. A kasa zostanie w domu, bo przeważnie dziwnym
    trafem szyją je zakonnice.

    > Zjadło mi się DO... I zrozumiałem, że ,,Nie potrzebuje życia zgodnie z
    > Dekalogiem''...

    Hmmm...

    > No więc teraz pytanie czy Dekalog jest jedynym słowem Boga. Bo nie
    > samym Dekalogiem żyje człowiek.
    >
    > Poza tym, mówiłaś, że jest wierzący a nie praktykujący więc nie
    > spełniający założeń tegoż Dekalogu...

    Których? Jest gdzieś w Dekalogu napisane "idź do kościoła?"
    Na temat światopoglądowy EOT.

    --
    pozdrawiam
    Justyna