  • Data: 2007-08-22 16:33:51
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):

    > No właśnie. I szalejąca matka w tym wypadku daje negatywne wzorce
    > dziecku.

    Która matka? ta , co kupiła dziecku drogą kieckę, czy ta druga, której
    na to nie stać?

    > Ale mi nie chodzi o to, że dziecko się skręca z zawiści, ale
    > mamusia... To mamusie prowadzą Akcję Komunia. A dziecko cierpi.

    A, to mamusi na zdrowie, niech się skręca, a to dziecko to w końcu
    cierpi, czy nie cierpi, bo juz nie wiem, o co ci chodzi. Robert Tomasik
    twierdził, że jego dziecko nie zostało obgadane, moje też jakoś się nie
    poskręcały.

    > No zakładamy, że Bóg przez Kościół obajwił swoją naukę.

    To juz nie przez Tablice wz Dekalogiem? Idąc dalej, można założyć, że
    Ojciec Tadeusz jest ustami Boga, ale... Nie mam ochoty na dyskusje
    światopoglądowe.

    > No skoro odrzuca Dekalog nawet to ciężko powiedzieć, że jest to osoba
    > wierząca.

    Zostawiłam Ci esencję. Jak wywnioskowałeś odrzucanie?

    --
    pozdrawiam
    Justyna