  • Data: 2007-08-22 17:05:25
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 22 sierpnia 2007 18:26
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <faho4p$f0r$1@inews.gazeta.pl>):

    > Oczywiście. W ogóle panuje psychoza strachu.

    Ano niestety... Pisałem o tym kilka razy już zresztą.

    > No to sobie podyskutuj z własnymi wyobrażeniami. Ja ci opisałam
    > mechanizm, który funkcjonuje w co najmniej kilku szkołach.

    Mechanizm spanikowania i zastraszenia.... Ależ ja ci wierzę...

    > Pokaż gdzie użyłam słowa wszyscy.

    ,,nauczyciel psychopata mówgł bezkarnie wyżywćc sięna uczniu i nikt ( nawet
    rodzic ) nie stanął w jego obronie.''

    Omawiasz jakiś 1 przypadek? Bo zabrzmiałaś generalizująco. Jak jeden, to
    przepraszam, nie załapałem. To wywalmy ten 1 jako błąd pomiaru.

    > Inne były czasy, inne podejście do
    > wychowanie i do stosunków międzyludzkich. Świat sie zmienia, i warto
    > się do tego przyzwyczaić, żeby się w nim odnaleźć.

    świat się nie zmienia sam... Można się przyzwyczaić a można w tych zmianach
    uczestniczyć. Akurat zgoda na psychopatycznych rodziców mi nie leży i nie
    będę się przyzwyczajał.

    > Los dziecka pozostawionego z problemem samemu sobie.

    Którego dziecka? Bo znów brzmisz generalizująco, a zapewne za chwilę
    powiesz, że chodziło o Mariolkę z III c.

    > Poza tym, jakie
    > dobre wychowanie, skoro Ci dobrze wychowani wychowują patologiczne
    > dzieci?

    Bo nie wychowują. Bo w latach 90 dostali kopa dopalacza i polecieli w życie
    bez patrzenia w teraźniejszość, zaś potem zostali już tylko niewolnikami. I
    teraz pędzą niewolnicze życie dążąc do wartości, jakie przez chwilę mieli w
    latach 90 i poszukując utraconej wolności w niewoleniu innych a nie tam
    gdzie się jej powinno poszukiwać.

    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=pasjonat
    > Patrz punkt 1.
    Patrz punkt 2.

    Dlatego zapytałem o którego ci chodzi. Bo chyba nie chcesz wywołać salwy
    śmiechu twierdząc, że nauczyciele w wersji (1) stanowią coś więcej niż błąd
    pomiaru.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/