  • Data: 2007-08-21 16:02:43
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 00:32:55 +0200, Wrak Tristana napisał(a)
    w:<news:fad4qo$5so$2@news.onet.pl>:

    > No tak, tylko Rada z godzinę debatowała i doszliśmy do tego, że każdy
    > inaczej rozumie przyzwoicie i taki zapis nadal nie da nic, bo taka
    > uczennica i tak będzie mówiła, że przecie nie ma nic nieprzyzwoitego w
    > pępku

    Doskonałą wg mnie ilustracją tego fragmentu dyskusji jest pewien dowcip o
    Stirlitzu:

    Hitler i Bormann stoją przed mapą i planują ważną akcję. Wchodzi Stirlitz z
    pomarańczami, wyciąga aparat fotograficzny, robi zdjęcia mapy i wychodzi.
    Hitler zdziwiony pyta Bormanna:
    - Kto to był?
    - Stirlitz, radziecki szpieg.
    - Czemu go nie aresztujesz?
    - Nie ma sensu. Znów się wykręci. Powie, że przyniósł pomarańcze.

    --
    Quid leges sine moribus?