  • Data: 2007-08-21 16:59:52
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 18:44:59 +0200, krys napisał(a)
    w:<news:faf4qi$nh$1@inews.gazeta.pl>:

    > Jak Cię czytam, to mam wrażenie, że oczekujesz ślepego posłuszeństwa.

    Masz złe wrażenie i dlatego nie chcesz dostrzec, że w istocie mamy podobne
    poglądy na wychowanie.

    > A możesz mi jeszcze powiedzieć, jakiego pokroju jestem rodzicem?

    W sumie jak przeczytałem kilka Twoich ostatnich odpowiedzi, dochodzę do
    wniosku, że dobrego pokroju. Twoje podejście wychowawcze mi odpowiada,
    sądzę, że w sytuacjach praktycznych byśmy się doskonale rozumieli. Ty nie
    jesteś, jak widzę, za rozpuszczaniem dzieci, ja zaś nie jestem, wbrew
    stereotypowi, jaki sobie wyrobiłaś, za autorytarnym wychowaniem.
    Pomijam rozbieżności w poglądach na kwestię nadzoru uczniów w szkole,
    pomijam też kwestię programowej nieufności do nauczycieli :)

    > ręce tym, od których zależy bezpieczeństwo moich dzieci i nie zawaham
    > się zareagować na nieprawidłowości.

    Jeśli są nieprawidłowości.

    --
    Quid leges sine moribus?