  • Data: 2007-08-21 16:39:38
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerr napisał(a):

    > Chyba Twojemu może. Bo mojemu jak coś strzela do głowy, to ja już się
    > staram, żeby tego gorzko żałował. Dzieci trzeba wychowywać, a nie
    > hodować.

    Od moich, to się odtenteguj. Gorzej, jak juz ono nie bedzie mogło
    żałować, a wyrzuty zostaną.

    > 1965.04.08 wyrok SN, I CR 25/65
    >
    > Obowiązek rozciągnięcia pieczy przez kierownictwo szkoły nad uczniami
    > nie może być pojmowany tak szeroko, by każdej grupie uczniów, przez
    > cały czas ich pobytu w szkole musiał towarzyszyć opiekujący się nią
    > nauczyciel.

    Gdzie tu mowa o pobycie na ulicy?

    > I przychodzisz pod szkołę po to dziecko? W jaki sposób obejmujesz je
    > swoim nadzorem?

    Zależy po które. Po starsze nie, bo wiem, jakie jest i jak się zachowa.
    Poza tym jest już stare

    > Takie żądanie jest bezprawne. Szkoła ma psi obowiązek wypuścić dziecko
    > bez takiego oświadczenia.

    Widać wychodzą z założenia, że skoro podejmują się opieki do czasu
    odjazdu gimbusa, to rodzic ma święte prawo sądzić, ze jego dziecko jest
    w szkole, a nie pod budką z piwem. Nie sądzę, żeby wszyscy okoliczni
    dyrektorzy działali bezprawnie. BTW to nie jest żadne żądanie. Po
    prostu jeśli rodzic nie podpisze takiego oświadzcznia, dziecko
    pozostaje w szkole do planowego odjazdu gimbusa i tyle.

    --
    pozdrawiam
    Justyna