  • Data: 2007-08-21 17:38:15
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał

    > Nie wiem jak pomyśly Szerra, jednak pomysł
    > Aleka z 'lafiryndą' jest dość zdradliwy.

    Po pierwsze nie mój pomysł tylko postawa konkretnych nauczycieli.
    Po drugie aby dyskusja nie schodziła na kwestie nieistotne
    "odwołuję" tę lafiryndę. Przecież można panience dać do zrozumienia
    że wygląda jak dziwka nie używając obraźliwych wyrazów i pewnie tak
    to się odbywało.
    W przytoczonej historii chodziło o postawę kategorycznego sprzeciwu
    wobec niektórych elementów wyglądu uczennicy i bezwzględne
    egzekwowanie tego sprzeciwu przez nauczyciela.