  • Data: 2007-08-21 15:52:10
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 17:23:06 +0200, Szerr napisał(a):

    > Jaka zadymę? Konkretnie które proponowane
    > działanie uznajesz za nielegalne?
    Nie wiem jak pomyśly Szerra, jednak pomysł
    Aleka z 'lafiryndą' jest dość zdradliwy.
    Nauczyciel nijak nie ma szans wybronić się
    'efektami wychowawczymi' nazywając uczennicę
    prostytutką, i to obraźliwym słowem.
    A argument, ze posługuje się słowami,
    których znaczenia nie zna, IMO też nie pomoże.
    Hint:
    http://usjp.pwn.pl/lista.php?co=lafirynda

    --
    pozdro