  • Data: 2007-08-19 21:49:04
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 19 sierpnia 2007 21:43
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <faa6h8$p34$1@news.onet.pl>):
    > Nie, dzwonię na policję.

    I co mówisz? Że rozrabia (pomijam, że nie każdy typ rozrabiania kwalifikuje
    się do policji) niezidentyfikowany młodzian. I jak go mają namierzyć? Całe
    miasto przekopać?

    > Zresztą nie jestem w stanie po fasonie "mundurka" określić z której
    > to szkoły.

    No bo ich jeszcze nie ma. Jak będą, to zapewne będziesz umiał. Poza tym, nie
    tylko sam fason, ale również nazwa szkoły czy jej logo się znajdzie
    (przynajmniej tak będzie u nas) na tymże. Możesz też fason opisać właśnie
    policji.

    > komunii
    > wypaśniej
    > Złe porównanie. I Komunia Św. nie jest obowiązkowa. Jak ktoś nie
    > chce przyjąć reguł to w ostateczności można go pogonić. Poza tym
    > w liturgii unifikacja strojów jest czymś zwyczajnym, więc nie budzi
    > większego sprzeciwu.

    No cóż, jest bo tak wprowadzono. Za moich czasów w podstawówce mieliśmy
    jednolite fartuszki codzienne oraz jednolite mundury apelowe. I nikt nie
    myślał, że to złe itp. Tak było od zawsze (dla nas). Teraz jest szok, bo
    jest zmiana... Z czasem się uleży.

    > No i w takim ciuszku dziecko chodzi raptem
    > kilkanaście godzin, więc da się "przemęczyć".

    Co przemęczyć? ,,Przerażającą'' wizję, że nie wyróżniam się ubiorem?
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl