  • Data: 2007-08-19 21:55:12
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 19 sierpnia 2007 15:47
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <i...@n...lechistan.com>):

    > Narzuci albo i nie narzuci. Nie każdy musi pracować w np. McDonaldzie ;->

    No niestety nie tylko te bary narzucają...

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=zidentyfikowa%E6

    > Ty tak na poważnie?

    A co nie? Widać nie masz doświadczeń z wartościowaniem wśród młodzieży.
    Wartościują po wszystkim... Po wypaśnej komórze ale też po stroju.

    > Głodnemu chleb na myśli...

    Nie rozumiem... Odniosłem się do debat jakie prowadziliśmy na konferencji
    czerwcowej nad próbą zdefiniowania słownie stosownego stroju szkolnego (w
    liceumie mundurki nie wchodzą), bo właśnie coraz modniejsze są stroje jak
    opisałem wyżej.

    > Albo trudniej - założy mundurek i każdy (kto przyzwyczai się do
    > mundurków a odzwyczai od myślenia) będzie sądził, że to 'swój'.

    No to już nie tak prosto... Taki rasowy przestępca może... Ale szczeniak z
    sąsiedniej podstawówki który wpadł zrobić zadymę już na to raczej nie
    pójdzie.

    > Przecież dla ciebie to zaleta...

    Nie... Ja jestem przeciwnikiem szaroburości zakładów pracy. Przeczytaj
    jeszcze raz co uważam za zaletę....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/