    From: Marian <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: moje prace w pewnej firmie a publikacja bez podpsiu
    Date: Mon, 23 Jun 2008 22:15:50 +0200

    prefi wrote:

    > wynika z tego co piszesz, ze naruszono Twoje autorskie prawa osobiste

    mnie nie wynika

    > (prawo do oznaczenia dziela danymi autora) oraz byc moze prawa majatkowe
    > - to zalezy jakiej tresci byla umowa.

    wlasnie, od tego trzeba zaczac.

    > Masz prawo do zadoscuczynienia z tytulu naruszenia praw osbistych (chyba
    > ze np. w umowie zgodziles sie na nieoznaczanie dziela Twoimi danymi jako
    > autora)

    Rysunki nie musza byc podpisywane imieniem i nazwiskiem autora. Z tego
    co powyzej wynika, ze nie usunieto zadnych elenmentow rysunków tylko nie
    wymieniono watkotworcy jako autora.

    Naruszenie praw osobistych byloby, gdyby podpisal sie pod rysunkami ktos
    inny.

    Podsumowujac, wszystko zalezy od tresci umowy.