    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: męcząca sąsiadka na działce co chwile wzywa policję
    Date: Thu, 7 Apr 2011 18:38:56 +0200

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 15:50:57 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Kiedy właśnie tego"może" nie napisałeś.

    Nie dość, że nie czytasz ze zrozumieniem, to jeszcze masz problemy ze
    wzrokiem...

    > Bo jedno słówko potrafi zmienić sens całego zdania.
    > A w przypadku twojego zdania widzę że błędnie uznałeś że skoro
    > tylko jedna osoba dzwoniła na policję to tylko jednej to
    > przeszkadzało.

    Jak już wspomniałem, każdemu coś przeszkadza. Nie da się inaczej.

    > Jesteś rozbrajająco naiwny: "Skoro tylko jedna osoba zgłasza, to znaczy,
    > że jednej przeszkadza." Poznajesz swoją wypowiedź czy podać jeszcze
    > z którego posta to cytat ?

    A teraz nagle potrafisz wyłapać szczegóły. Szkoda, że nie istotne
    informacje. Może coś przeszkadza i 'przeszkadzać' Tak czy siak samo w sobie
    nie jest to karalne.

    > Łżesz, ty pierwszy zastosowałeś to założenie.
    > Odpowiedni cytat wyżej.

    ? Twój tok myślenia jest tak zwichrowany, że już się pogubiłem. Ty
    'zakładałeś'. Ja się opierałem na tym co napisał.

    > Łżesz,

    Masz jakiś kompleks?

    > autor wątka tego nie napisał "Skoro tylko jedna osoba zgłasza,
    > to znaczy, że jednej przeszkadza." to ty napisałeś.

    Autor napisał, że jednej osobie to przeszkadza

    > Do ja skromnie podpowiem że nic nie wiemy że to niszczenie i sikanie
    > nie miało miejsca. Prawda ?

    Podobnie jak nie wiemy o zbiorowym gwałcie na tej sąsiadce (że o jej kocie
    nie będę wspominał). Widzisz już błędy swoich założeń?

    > Nie twierdzę że wszędzie,

    Więc w czym problem?

    > twierdzę że w większej liczbie
    > lokacji niż można pić alkohol. Masz jakieś wątpliwości ?

    Szczerze to tak. Alkoholu nie można pić w kilku określonych miejscach.
    Wszędzie indziej można. A marchewkę właściwie możesz posadzić w niewielu
    lokalizacjach.

    --
    marcin