  • Data: 2011-04-08 10:56:52
    Temat: Re: męcząca sąsiadka na działce co chwile wzywa policję
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 10:57:18 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Odpowiedniego cytatu nie widzę,

    Czy teraz już widzisz? Czy wysłać ci to poleconym?

    > Bredzisz:

    Ewidentnie nie rozpoznajesz ani nie rozumiesz tekstu pisanego. Przykre.

    > Raz i pouczą dzwoniącą, przy kolejnym wlepią jej mandat,

    Rzadko tak robią

    > skoro tego nie robią widać nie wygląda to tak jak starasz
    > się przedstawić.

    Skoro do tej pory nie aresztowali winowajcy wskazanego przez sąsiadkę, to
    może nie jest tak jak ona stara się to przedstawić?

    > Łżesz, ty sobie wymyśliłeś że pijący na działce przeszkadzają
    > tylko pani dzwoniącej na policję.

    Tak wynika z tekstu. Ty sobie wymyśliłeś co innego.

    > Bredzisz, nie przeczytałeś tego, ty sobie to wymyśliłeś

    hehe

    > O ile o zakazie picia alkoholu wiem to o zakazie sadzenia
    > marchewek na klombach nie słyszałem. Jesteś pewny że taki
    > zakaz istnieje ? :-)

    Źle wiesz, bo nie chodzi o miejsca publiczne, tylko o te wyszczególnione.
    Jesteś pewien, że wolno ci sadzić na czyjejś ziemi bez zgody tego kogoś?

    > Problem polega na tym że to ty wystartowałeś z fantazjami.

    Troszkę jesteś zaślepiony. Dalsza dyskusja z tobą to jak przekonywanie
    kota, by nie ganiał za światełkiem.

    > Ja tylko dostosowałem się do takiej konwencji.

    Stworzyłeś swój wirtualny spaczony świat w którym każdy pijący alkohol robi
    burdy i obsikuje wszystko dookoła, głównie sąsiadki. Jak dla mnie finalnie
    EOT

    --
    marcin