    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jakie legalne oprogramowanie dla firm
    Date: Sun, 3 May 2009 22:08:47 +0200

    Dnia Sun, 03 May 2009 21:37:57 +0200, Tristan napisał(a):

    > Niekoniecznie. Skoro ktoś nie ma pojęcia, to tym bardziej będzie miał
    > problem. Bo dopadną go nie tylko gorsze możliwości OOo, niezgodność z
    > rozwiązaniami biznesowymi, ale także zwykła niekompatybilność formatów
    > prostych oraz różnice interfejsowe w przyzwyczajeniach. Ci z pojęciami
    > przynajmniej na 3 i 4 problemie się nie wyłożą, a i z 1 może sobie poradzą
    > jakoś na około. Więc w zasadzie padną tylko na 2, a to nie we wszystkich
    > biznesach istotne.

    Zdecydowanie tak.
    W małych biurach oprogramowanie może nie być aktualizowane i używana może
    być wersja np. Office 2000 i jak otrzymuje pliki wygenerowane przez Office
    2007 to niestety jest problem. Owszem da się go obejść otwierając te pliki
    niejako okrężną drogą...
    Wystarczy krótkie "szkolenie" przeprowadzone przez osobę, która się "lepiej
    zna".

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów