  • Data: 2009-05-04 05:25:38
    Temat: Re: jakie legalne oprogramowanie dla firm
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 maj 2009 22:08
    (autor Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gtktkg$p3l$1@inews.gazeta.pl>):

    > Zdecydowanie tak.

    Zdecydowanie co?

    > W małych biurach oprogramowanie może nie być aktualizowane i używana może
    > być wersja np. Office 2000 i jak otrzymuje pliki wygenerowane przez Office
    > 2007 to niestety jest problem. Owszem da się go obejść otwierając te pliki
    > niejako okrężną drogą...

    Instalując dodatek do MSO? To taka okrężna droga? Ostatnio Słitaśna
    Blondynka sobie z tym poradziła sama, aż się zdziwiłem. A w OOo wymiekasz i
    tyle.

    > Wystarczy krótkie "szkolenie" przeprowadzone przez osobę, która się
    > "lepiej zna".

    tzn?

    ========

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 04 maj 2009 00:43
    (autor Grzegorz Kurczyk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gtl6q6$8ui$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > A zwłaszcza "przyzwyczajenia interfejsowe" z Office2000 dadzą popalić w
    > wersji 2007 ;-)

    Zaawansowanym. Dla ZU wstążka jest przyjaźniejsza. Mnie wkurza, ale
    widziałem stada ZU, jak się przesiedli z 2003 na 2007 i po prostu pracują.
    A jak im próbowałem gdzieśtam wrzucać OOo, to klęli straszliwie.

    Paradoksalnie dla ZU różnice zachowania interfejsu pomiędzy 2003 a OOo są
    większe niż pomiędzy 2003 a 2007.

    > Moim zdaniem nawet w sporych firmach OpenOffice na większości stanowisk
    > ma i tak możliwości wielokrotnie przewyższające potrzeby (np. klepanie
    > jedno..dwu stronicowych pism)

    No i do klepania takich pisemek powiedzmy, że się Writer nadaje. Choć tu są
    opory w innym interfejsie.

    > A i w bardziej zaawansowanych sprawach
    > znacząco nie odstaje. Jest po prostu trochę inny ale nie gorszy.

    Nie, jest gorszy. Nie w zakresie pisania pisemek, ale wielokrotnie
    spotykałem się brakami.

    --
    Tristan