  • Data: 2009-05-04 09:30:21
    Temat: Re: jakie legalne oprogramowanie dla firm
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > ble, ble, ble... Jak coś ma większe możliwości niż podstawy, to jest wujowo
    > zrobione...

    Morzna napsac tak, rze-jest to niehlujne, pżeszco nie dla fsystkih
    zrozumiae.

    > Prawda jest taka, że gość takie z centrali dostawał i MSO kupić
    > musiał. I tak jest w biznesie całym. Lepiej zainwestować w MSO niż
    > specjalistów do generowania zgodności.

    Opisujesz przykład kiedy pakiet mso jest wykorzystywany do korzystania
    aplikacji na jakiej opiera sie caly biznes. Rownie dobrze mogli sie
    oprzec na systemie CWKSFimraQL i zmusić tego Twego kumpla do
    zainstalowania klienta takiego systemu. Tyle, że to już nie jest
    dyskusja o kompatybilności.

    > Też. Ale MSO sięga szerzej, także poza domeny.

    To dlaczego e-pit jest w pdf a nie w doc? ;)

    > Słabo to widzę.

    To idź do okulisty.

    > O! Tu już mówisz rozsądnie :D

    Umiem liczyć.

    > A nie prościej zrobić se dwa szablony? 1 z grafiką, drugi bez? Żeby nie
    > cudować z włącz/wyłącz? Jak zrobić w MSO nie wiem, bo nie mam pod ręką.

    Popłakałem się ze śmiechu ;P

    > No i symfonia wymaga Excela. Podobnie jak zylion innych mniejszych i
    > większych programików. Ergo: Wybór Excela bardzo często jest jedynym
    > rozwiązaniem.

    Więc nie jest wyborem tylko wymuszoną koniecznością. I faktycznie tak
    jest. Jednak to znowu zupełnie inny problem niż kompatybilność.

    > A co ma polityka licencyjna z tym, że programiści korzystają z udogodnień
    > pakietu MSO?

    Programiści???

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!