    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak sie powolac
    Date: Thu, 20 Nov 2003 07:41:33 +0100

    Użytkownik "Klawy Jasio" <j...@b...klawy.pl> napisał w
    wiadomości news:bpgggi$54v$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [....................]
    > 1. MSZ odpowiedz RW jest ostra ale nie przegięta - zwarzywszy, jak
    > został potraktowany.

    Dziwne, ale nawet nie mam wyrzutów sumienia. Nie ja lecz
    on sam przedstawił siebie jako conajmniej naciągacza
    nienależnie pobierającego emeryturę. Ja tylko nazwałem
    to po imieniu. Później to sprostował, że emerytura była
    pobierana prawidłowo i tylko jej wysokość budzi
    zastrzeżenia ZUS'u. Zmienia to całkowicie obraz sprawy,
    ale moja odpowiedź dotyczyła pierwszej wersji posta
    i danych w nim podanych.

    > 2. RW nie pisał, ze jesteś idiotą. Jego ocena dotyczyła Twojej
    > wypowiedzi a nie osoby.

    Tylko idiota pisze idiotyczne teksty, głupi głupie,
    a debil debilne. Gdyby napisał, że piszę bzdury
    to uważam iż taka "przypadłość" może się
    przytrafić każdemu, ot gafa, a tak...

    > 3. Za to Ty piszesz, że RW jest bardzo agresywnym człowiekiem. Czyli
    > oceniasz osobę.

    Zrobiłem to świadomie i zrobię to jeszcze raz
    gdy zostanę w taki sposób zaatakowany.

    > 4. W takich przypadkach (ocen moralnych) warto zastanowić się nad
    > punktem 6.2 FAQ. A także i 3.2

    Nie czytałem tego FAQ. W ogóle ich nie czytam. :)

    > 5. A tak w ogóle to co sądzisz o przywołanym artykule KC? Czy jest z
    > gruntu "złodziejski"?

    O ile dobrze rozumiem to co czytam to wg. mnie
    nie jest on "złodziejski"

    > 6. Zasadniczo zgadzam się z Twoim potępieniem prób obejeścia/nagięcia
    > prawa w celu
    > zrobienia w konia NOMa itp.

    Także kiedyś otrzymałem taki rachunek. Moje niezadowolenie
    wzbudził fakt iż to był rachunek "zbiorczy" za kilka miesięcy
    co było ściśle związane z wysokością kwoty do zapłaty. Nie była
    to jednak wina NOM'u, a prawnych przepychanek TPSA. Obowiązek
    uiszczenia należności była dla mnie oczywista.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -