  • Data: 2003-11-21 17:00:50
    Temat: Re: jak sie powolac
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-21 17:42, Marcin Olender wrote:
    > Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał w wiadomości

    > Popatrz na to obiektywnie - ilu emerytów ma choć blade pojęcie o sposobie
    > obliczania ich emerytury? Biora co im dają i tyle i trudno oczekiwac, że
    > nagle zaczną ślęczeć nad słupkami w obawie, że ZUS się zjawi za pare lat i
    > zarząda zwrotu częsci świadczenia, prawda? I tu własnie są te zas.wspoł.
    > społ.

    Ja to bym chyba zakablował do prokuratury, że pracownicy ZUSu działając
    w porozumieniu i łącznie dokonali wyłudzenia świadczenia. A, że na rzecz
    osoby trzeciej, a nie swoją? No, i co z tego? Może chcieli podwyższyć
    swiadczenie swojej cioci/wujkowi i coś im sie pomieszało - dostał przez
    pomyłke nie ten, co miał dostać, np. w wyniku oczywistej pisarskiej pomyłki?

    Pzdr: Catbert