  • Data: 2003-11-21 06:28:28
    Temat: Re: jak sie powolac
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RW" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bpjh38$48q$1@shodan.interia.pl

    > Dziekuje wszystkim tym, ktorzy przyslali w tym watku odpowiedzi cos
    > wnoszace i na temat. Bede musial je teraz spokojnie przeanalizowac i
    > doszukac sie reszty.
    >
    > Oczywiscie Andrzejowi_K nie dziekuje, bo trudno dziekowac za
    > przysylanie tu takich bezwartosciowych pierdol :)

    Na "pożeganie" napiszę coś "wartościowego". Jednak
    śmiem twierdzić iż moja sugestia abyś uszczknął ze
    50 zł z zagrabionych (hehe ) ZUS'owi pieniędzy i
    poszedł do prawnika jest *najcenniejszą* radą w
    całym wątku. LOL
    Nie to Ci jednak chciałem "cennego" przekazać.
    Chciałem wskazać Ci błędy jakie popełniasz przy
    pisaniu postów.
    1. Nie bądź nadgorliwcem i nie wycinaj wrotek. Niech
    ona pozostanie gdyż ułatwia życie outlook'owcom.
    2. Nigdy nie cytuj cudzych podpisów i podziękowań
    3. *Podpisuj posty* gdyż brak podpisu świadczy o
    braku szacunku, którego sam oczekujesz, dla
    adresatów Twego posta. Niepodpisany post może
    (powinien?) zostać zigonorowany przez grupowiczów.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe,