  • Data: 2003-11-21 16:55:20
    Temat: Re: jak sie powolac
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bphr7e.ao.1@p.i.k.i...

    Nie mam zamieru wdawać się w wzajemne opluwania, które niestety staje się tu
    regułą, ale tylko krótka oftopiczna nieco uwaga. Otóż:

    > Tylko idiota pisze idiotyczne teksty, głupi głupie,
    > a debil debilne. Gdyby napisał, że piszę bzdury
    > to uważam iż taka "przypadłość" może się
    > przytrafić każdemu, ot gafa, a tak...

    Nie jest to prawda. Należy zresztą najpierw porządnie zdefiniowac pojęcia
    "idiota" i "idiotyczne", czy zerknąć do słownika.

    "Idiota": człowiek upośledzony umysłowo, chory na głęboki niedorozwój
    umysłu;

    "idiotyczny" : właściwy idiocie [ale także], głupi, bezsensowny,
    osmieszający, cudaczny... Przykład: idiotyczna wypowiedź.

    Dla mnie oczywistym jest, że człowiek całkiem zdrowy na umyśle, może
    popełnić "idiotyczną wypowiedź", czyli wypowiedź bezsensowna czy głupią. Co
    więcej - zdarza się to ludziom nawet bardzo mądrym, często nawet mnie ;-)))

    Czyli Andrzeju mylisz sie w ocenie wypowiedzi RW i więc w konsekwencji także
    w swojej reakcji i całym łańcuchu, który po nim nastąpił.

    Tak gwoli przykładu, uważam teorie komunistyczne za skrajny idiotyzm ( patrz
    słownik ), ale nie mam żadnych wątpliwości co do tego, że Karol MArks był
    umysłem absolutnie wybitnym.

    POddaje to pod rowagę wraz z apelem, aby więcej myśleć na chłodno i choćby
    zerknąć do słownika, niż pozwalac emocjom i nieprzemyslanym komentarzom
    zaśmiecać grupę.

    Depi.