  • Data: 2009-09-14 01:09:59
    Temat: Re: inicjatywa obywatelska
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:
    [..]
    > I tak i nie.

    Ależ wyłącznie tak.
    I jest to wyłącznie decyzja ICH administracji jaki odsetek Polaków
    dostanie wizę.
    I jak mówiłem - mogą sobie ustalić, że Polacy będą mogli jeździć
    bez wiz jak PKB na łebka będzie 100 tys. dolców. Niech im ziemia lekką
    będzie.

    Ale traktowanie nas jak skończonych idiotów przez gadanie, że to my
    odpowiadamy za odsetek odmów wizowych jest skandalem.

    > To tak jakbys napisał, że to policjant jest winny temu, że dostałeś
    > mandat, bo przeciez mógł nie wystawić.

    Nie, to nie jest tak samo.

    [..]
    > posłuchaj rozmów polaków to zrozumiesz dlaczego odmów jest tak sporo.

    Nie mam czasu na takie bzdury i nie pcham się tam gdzie mnie nie chcą.
    Dla Amerykanów jesteśmy największymi frajerami pod słońcem, idealnymi
    do dymania ile wlezie.
    A jak już wydymają to zostawią Rosjanom żeby resztki zebrali.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com