  • Data: 2009-09-14 04:46:15
    Temat: Re: inicjatywa obywatelska
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:
    [..]
    > I nikt nie twierdzi, że to zależy od Polski, tylo, że Polska nie spełnia
    > kryteriów. I słowa tam nie ma że na spełnienie kryteriów Polska ma
    > jakikolwiek wpływ.

    Tu masz pierwszy z brzegu klasyczny przykład plucia nam w twarz w tym
    temacie.
    http://rozmowy.onet.pl/artykul.html?ITEM=1219593&OS=
    75029

    > Nie. Wystarczy komputer.

    Czyli komputer jest wszystkowiedzący?
    Na taki numer - mówię serio :) - to 25 lat temu nabierałem koleżanki ze
    swojej ulicy. Wtedy wszystkowiedzącym był Spectrum.
    Ale żeby dziś .... ?

    > o powodach odmów wiz. Nie masz zielonego pojęcia o tym z jakiego powodu
    > tylu osobom odmówionu wiz. i 100% winy przypisujesz urzednikom
    > amerykanskim. Polacy to swiete krowy i wszyscy do USA jeżdża zgodnie z
    > tym co deklarowali i wszyscy grzecznie wracaja jak im się termin
    > legalnego pobytu kończy. A wszystkiemy winni są oni. Może czas zmienić
    > myślenie.

    To niech Amerykanie powiedzą, że wg nich za dużo Polaków chce u nich
    pracować, a nie pieprzą, że "nie bo mamy za duży odsetek odmów".
    Proste?
    Jak drut.

    Bo gdy tak mówią to przesłanie jest dla mnie jasne - dlaczego jeszcze
    nie wyrzuciliście tych dyplomatów!? Jak jesteście takimi frajerami to
    Wam wiz nie zniesiemy"

    > Amerykanie ani nas chcą ani nas nie chcą.
    > Zwisa im to.

    Jasne.

    > Kryterium ruchu bezwizowego okreslił kongres wiele lat temu.

    Jasne.

    > I zależność między limitem a decyzjami urzedników ma bardzo luźny związek.
    > Nikt celowo odmów nie zawyża żeby utrzymać wizy. Im to naprawdę zwisa.

    Taa... jasne.
    A świstaki zawijają w te sreberka.

    > A o tym też amerykanie decydują czy Polacy sami są durni?
    > I zapewniam cię, że im zwisa. Poszukają sobie innego frajera, a prosić
    > sie nie będą.

    Lista frajerów już się dawno wyczerpała.
    Poza Polską została już tylko Kuba i Korea Północna.

    > tak było zawsze i nic sie w tym zakresie nie zmieniło.

    Tako i świat odpłaca im tym samym

    Ameno!

    Arek

    --