  • Data: 2009-09-14 00:46:37
    Temat: Re: inicjatywa obywatelska
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Mi to zwisa, to Ty powiedziałeś, że się przeniosą.

    > Oczywiście, że zmieni. Zaczną nas szanować.

    ha ha ha.
    toś mnie rozbawił.

    > Oczywiście, że USA ustala kto może do nich wjechać a kto nie.
    > Tylko po co to plucie w twarz,że to MY SAMI odpowiadamy za to,
    > że nie dostajemy wiz skoro to AMERYKAŃSKI URZĘDNIK o tym decyduje
    > a nie my!?

    I tak i nie.
    To tak jakbys napisał, że to policjant jest winny temu, że dostałeś
    mandat, bo przeciez mógł nie wystawić.
    urzednik decyduje. oczywiscie, że jakis tam procent uznanionowści jest,
    tak samo jak wszedzie. Akurat urzędnikowi amerykańskiemu zarzucił bym
    mniej złościwosci i niechęci niz polskiemu.
    Zresztą zrób sobie eksperyment jedź do ambasady, posiedź tam dzień i
    posłuchaj rozmów polaków to zrozumiesz dlaczego odmów jest tak sporo.