  • Data: 2009-09-14 01:42:52
    Temat: Re: inicjatywa obywatelska
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:
    > witek pisze:
    > [..]
    >
    > Ależ wyłącznie tak.
    > I jest to wyłącznie decyzja ICH administracji jaki odsetek Polaków
    > dostanie wizę.

    Chyba zawyżasz opinię o ich stopniu zorganizowania.
    Ludziom, którzy przyjeżdżają do Polski do pracy w ambasadzie naprawdę
    zwisa ile wiz dadzą, a ile odmówią.
    Jakoś tam są szkoleni z przepisów wizowych i tyle. Robią co muszą i
    marzą o powrocie do domu.

    > I jak mówiłem - mogą sobie ustalić, że Polacy będą mogli jeździć
    > bez wiz jak PKB na łebka będzie 100 tys. dolców. Niech im ziemia lekką
    > będzie.
    >
    > Ale traktowanie nas jak skończonych idiotów przez gadanie, że to my
    > odpowiadamy za odsetek odmów wizowych jest skandalem.

    Nie wiem kto tak mówi.
    Ja słyszałem, że Polska nie spełnia kryterium upoważniającym do
    zniesienia wiz, ale nie syszalem komentarza, że to wina Polski.

    > Nie, to nie jest tak samo.

    A dlaczego nie to samo? Bo nie pasuje ci do twojej teorii.
    Urzednik w ambasadzie ma podobne przepisy. Jeśli ktoś nie wyjechał w
    terminie i teraz stara się o wize ponownie to oczywiste jest, że wizy
    nie dostanie i nie jest to wina urzędnika.
    Jeśli ktoś twierdzi, że jedzie na trzy miesiące, twierdzi, że pracuje na
    etat, a na pytanie skąd wziął trzy miesiące urlopu nie potrafi
    odpowiedziec, to co sie dziwisz, że nikt mu nie uwierzy w turystyczny
    charakter wyjazdu.
    Przypomnę ci, że pod tym samym haslem Polska nie wpuściała ostatnie
    pewnej wycieczki rowerowej do Polski.

    > [..]
    >
    > Nie mam czasu na takie bzdury i nie pcham się tam gdzie mnie nie chcą.

    Wiec czemu wydajesz opinie, skoro nawet temat nie znasz.
    I tak się dziwię, że odsetek odmów jest tak niski, szczególnie jak się
    co drugi raz słyszy tekst, że "musiał sie nieźle napocić, żeby tego
    sk...wiela za okienkiem przekonać, że jego szef na budowie w nowym jorku
    to jego ciocia.

    Ilu obcokrajowcow deportuje Polska, ilu z nich siedzi w Polsce w
    ośrodkach deportacyjnych, a ile Polaków deportowała USA?

    > Dla Amerykanów jesteśmy największymi frajerami pod słońcem, idealnymi
    > do dymania ile wlezie.
    > A jak już wydymają to zostawią Rosjanom żeby resztki zebrali.

    Amerykanom to zwisa i powiewia kim sa Polacy i ile się dają dymać.
    Oni dbają o własny inters narodowy i mają w d..pie całą resztę świata.