  • Data: 2009-09-14 02:16:52
    Temat: Re: inicjatywa obywatelska
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:
    > Chyba zawyżasz opinię o ich stopniu zorganizowania.

    Ale co ma do tego ich zorganizowanie?
    To ich urzędnik decyduje czy da wizę czy nie, a potem na podstawie
    odsetka odmów określane jest czy jakiś kraj wpada na ruch bezwizowy czy
    nie wpada.
    Oczywistym jest więc, że to wszystko zależy TYLKO I WYŁĄCZNIE od
    Amerykanów, a Ci jak mantrę powtarzają, że JAK MY SPEŁNIMY kryteria
    niskich odmów to zniosą wizy.

    > Robią co muszą i marzą o powrocie do domu.

    To czas spełnić ich marzenia i ich wypieprzyć.
    Do skutku.
    Aż przyjadą tacy co dadzą wystarczająco mało odmów.

    > Nie wiem kto tak mówi.

    Amerykanie.

    > Ja słyszałem, że Polska nie spełnia kryterium upoważniającym do
    > zniesienia wiz, ale nie syszalem komentarza, że to wina Polski.

    No i sam piszesz "że Polska nie spełnia kryterium" a po chwili
    udajesz, że nie słyszałeś, że to wina Polski.

    > A dlaczego nie to samo? Bo nie pasuje ci do twojej teorii.

    Nie to samo bo policjant wystawia mandat za złamanie przepisów.
    Konsule zaś nie wydają wiz wg własnego mniemania, a potem na tej
    podstawie określa się czy dany kraj ma mieć dalej wizy czy nie.
    Chyba proste ja drut, że to rżnięcie głupa, że cokolwiek zależy
    od nas.

    > Jeśli ktoś nie wyjechał w terminie i teraz stara się o wize
    > ponownie to oczywiste jest, że wizy nie dostanie i nie jest
    > to wina urzędnika.

    Jasne. Tylko niby skąd mają wiedzieć Amerykanie czy ktoś wyjechał
    w terminie czy nie?
    Bogowie?

    > Przypomnę ci, że pod tym samym haslem Polska nie wpuściała ostatnie
    > pewnej wycieczki rowerowej do Polski.

    Nigdy nie twierdziłem, że polskie urzędasy są mniej podłe niż amerykańskie.

    > Wiec czemu wydajesz opinie, skoro nawet temat nie znasz.

    Ale o czym opinie?
    Nie chcą nas Amerykanie to niech to jasno powiedzą a nie rżną głupa.

    > Amerykanom to zwisa i powiewia kim sa Polacy i ile się dają dymać.

    Dopóki kupujemy ich złom i nadstawiamy dupy w ich wojnach to im nie zwisa.
    W końcu im więcej do dymania tym lepiej dla nich.

    > Oni dbają o własny inters narodowy i mają w d..pie całą resztę świata.

    I z tym się mogę zgodzić.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com