  • Data: 2009-09-14 02:58:03
    Temat: Re: inicjatywa obywatelska
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Ale co ma do tego ich zorganizowanie?
    > To ich urzędnik decyduje czy da wizę czy nie, a potem na podstawie
    > odsetka odmów określane jest czy jakiś kraj wpada na ruch bezwizowy czy
    > nie wpada.
    > Oczywistym jest więc, że to wszystko zależy TYLKO I WYŁĄCZNIE od
    > Amerykanów, a Ci jak mantrę powtarzają, że JAK MY SPEŁNIMY kryteria
    > niskich odmów to zniosą wizy.

    Czego nie rozumiesz w słowie pisanym?
    Jak Polska będzie spełniać kryteria, a nie jak Polska spełni kryteria.

    > No i sam piszesz "że Polska nie spełnia kryterium" a po chwili
    > udajesz, że nie słyszałeś, że to wina Polski.

    j.w.
    nie sądzę aby który kolwiek z amerykańskim urzędników powiedział, że to
    wina Polski.

    > Nie to samo bo policjant wystawia mandat za złamanie przepisów.

    wg własnego uznania. Możesz dostać pouczenie, mandat z widełek lub mieć
    sprawę w sądzie grodzkim. Wszystko wg uznania policjanta.
    Jak będziesz jechał bez prawka, to albo dostaniesz mandat za brak prawka
    jak sprawdzi, że masz uprawnienia, albo wrócisz taksówką, a samochód
    skończy na lawecie jak uzna, że prawa jazdy nie masz i nie bedzie mu sie
    chciało sprawdzić.

    > Konsule zaś nie wydają wiz wg własnego mniemania, a potem na tej
    > podstawie określa się czy dany kraj ma mieć dalej wizy czy nie.
    > Chyba proste ja drut, że to rżnięcie głupa, że cokolwiek zależy
    > od nas.

    Krzywe jak drut.
    Przepis jest jasny nie dostanie wizy osoba, która wcześniej złamała
    przepisy imigracyjne, lub która nie potrafi uwiarygodnić turystycznego
    celu wizyty. Tyle samo w tym uznaniowości ile w mandacie policjanta.
    I nikt nie twierdzi, że to zależy od Polski, tylo, że Polska nie spełnia
    kryteriów. I słowa tam nie ma że na spełnienie kryteriów Polska ma
    jakikolwiek wpływ.

    > Jasne. Tylko niby skąd mają wiedzieć Amerykanie czy ktoś wyjechał
    > w terminie czy nie?
    > Bogowie?

    Nie. Wystarczy komputer.

    > Nigdy nie twierdziłem, że polskie urzędasy są mniej podłe niż amerykańskie.

    > Ale o czym opinie?

    o powodach odmów wiz. Nie masz zielonego pojęcia o tym z jakiego powodu
    tylu osobom odmówionu wiz. i 100% winy przypisujesz urzednikom
    amerykanskim. Polacy to swiete krowy i wszyscy do USA jeżdża zgodnie z
    tym co deklarowali i wszyscy grzecznie wracaja jak im się termin
    legalnego pobytu kończy. A wszystkiemy winni są oni. Może czas zmienić
    myślenie.

    > Nie chcą nas Amerykanie to niech to jasno powiedzą a nie rżną głupa.

    Amerykanie ani nas chcą ani nas nie chcą.
    Zwisa im to.
    Kryterium ruchu bezwizowego okreslił kongres wiele lat temu.
    I zależność między limitem a decyzjami urzedników ma bardzo luźny związek.
    Nikt celowo odmów nie zawyża żeby utrzymać wizy. Im to naprawdę zwisa.

    > Dopóki kupujemy ich złom i nadstawiamy dupy w ich wojnach to im nie zwisa.

    A o tym też amerykanie decydują czy Polacy sami są durni?
    I zapewniam cię, że im zwisa. Poszukają sobie innego frajera, a prosić
    sie nie będą.

    > I z tym się mogę zgodzić.

    tak było zawsze i nic sie w tym zakresie nie zmieniło.