  • Data: 2024-07-17 20:26:22
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2024 o 20:03, J.F pisze:

    > Moze sie mylę, ale chyba nie.

    Mylisz. Art. 10 Ustawy z dnia 9 maja 1996 r. O WYKONYWANIU MANDATU POSŁA
    I SENATORA

    > Przeciez od tego tylko krok, abyscie aresztowali kilku posłow za
    > czynną napasc przed waznym głosowaniem.

    Wystarczy, ze nie będą się wdawać w mordobicie. Zwłąszcza przed waznymi
    głosowaniami.

    > Poza tym w mojej wizji, to kulson lub dwóch juz nie będzie w stanie
    > aresztować.

    Wiesz, jak przenikną do sądów, to kto wie. Oni mają też jakieś sądy?

    > To prokurator bedzie musial podjąc decyzję, że posła zgłaszającego
    > bezprawne działania policji, należy oskarzyć o czynną napaść.

    Bo? O czym Ty w ogóle piszesz?

    > A to juz przyznasz - sprawa mogąca poczekac.

    Na co?

    > Niestety - poseł Wipler zrejterował, to się nie dowiedzielismy.
    > No i za słaby był :-)

    Do czego?
    --
    (~) Robert Tomasik