    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Date: Wed, 17 Jul 2024 18:27:00 +0200
    <v70gpc$itp$6@news.chmurka.net> <v711gt$8fg$1@news.chmurka.net>
    <v71hsf$lsa$3@news.chmurka.net> <v72r6a$poo$1@news.chmurka.net>
    <v72rqg$lsa$5@news.chmurka.net>
    <1dm9vxb5hprcr$.1a7c4c11urx05.dlg@40tude.net>
    <v7425l$k8j$3@news.chmurka.net> <v742n9$vnd$1@news.chmurka.net>
    <v7433l$k8j$4@news.chmurka.net> <v74tvl$q51$1@news.chmurka.net>
    <5...@h...invalid>
    <v78agj$k8j$11@news.chmurka.net>
    <8...@h...invalid>
    <v78lf6$k8j$21@news.chmurka.net>

    On Wed, 17 Jul 2024 16:45:57 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ulica, to nie ring, gdzie jak jeden zawodnik zdejmuje rękawice, to dla
    > równowagi drugiemu zdejmują. Jakby Państwo chciało równowagi, to by
    > legitymowania rozstrzygano "na ubitej ziemi". Legitymowany dostaje
    > tomfę, policjant też i ustalają, kto ma rację w warunkach "równowagi".

    No chyba, ze poseł chroniony immunitetem, i może przyp* kulsonowi bez
    natychmiastowego odwetu :-P

    No ale was jest dwóch lub więcej, poseł jeden, i zazwyczaj nie jest
    zawodnikiem MMA, to nie przyp* :-(

    Choć bywa, ze posłowie chodzą grupami. Albo uzbrojeni są w bron palną.

    A niby nawet nie trzeba być do tego posłem z immunitem.

    J.