eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/ › Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
  • Data: 2013-03-25 15:54:34
    Temat: Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hiki wiosna wiosna mori" <h...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:kio4bm$bfj$1@node2.news.atman.pl...

    > Mam propozycje - przeczytaj najpierw to co linkowalem :)
    > http://www.ostrow24.tv/news/7072-policyjna-latajaca-
    kpina-nad-ostrowem.html

    Przeczytałem kolejny raz i nadal nie wiem, skad niby było wiadomo?

    > jak przeczytasz to co jest pod linkiem, w CALOSCI!!! to mozemy dalej
    > dyskutowac :]

    Przeczytałem i świadczy to jedynie o tym, ze autor tekstu jest
    dziennikarzem niedouczonym. W dodatku zaden z kolegów nie chciał mu
    powiedzieć, jak sie to robi. Bo jak juz napsiałem nie ma co wydzwaniać poza
    godzinami po rzecznikach prasowych, bo oni nie mogą 24 godz/dobę pracować i
    nie zawsze są dostępn z przyczyn oczywistych.

    > Znaczy nie wiadomo gdzie dzwonic - bo komunikat nie podaje, gdzie.

    Dziennikarze wiedzą. Ten nie wiedział. Wniosek sam sobie dopracuj.

    > przeczytaj, prosze...

    Co mam przeczytać? Tam gdzies jest grafik rzecznika?