eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/ › Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
  • Data: 2013-03-26 09:15:19
    Temat: Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Mar 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "hiki wiosna wiosna mori" <h...@a...pl> napisał

    [...]
    > Rezcznik pracuje dla Policji, a nei dla dziennikarzy.

    Znaczy jak nie można uzyskać informacji to źle pracuje policja,
    a nie rzecznik? W sumie...

    > Nie ma żadnego powodu,
    > by był dostępny przez 24 godziny/dobę

    To chyba zostało zaakceptowane - rzecznik ma jakieś godziny
    dyżurów i już, OK.

    >[...] w praktyce działa to w ten sposób, że
    > przeważnie rzecznicy odbierają każdy telefon od stale współpracujących z nimi
    > dziennikarzy. Ale to nie jest wynik jakiegoś obowiązku, tylko współpracy.
    [...]
    > Ale jeśli nawet jest to dyżur, to nie dla dziennikarzy, tylko dla Policji.
    [...]
    > Może, ale nadal nie znaczy to, że ma wszystkie telefony odbierać.

    Czy to się wprost przekłada na tezę, iż rzecznikowi wolno dokonywać
    preselekcji, że jak dzwonią z gazet Y to odbiera, a jak z gazety X
    to nie odbiera "bo tak"?

    > No ale to już nie sprawa dziennikarzy tylko przełożonego tego rzecznika.

    Jak u góry - takie założenie prowadzi do wniosku, że głównym błędem
    awanturującego się było czepianie się rzecznika a nie policji jako
    całości ;)

    pzdr, Gotfryd