eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/ › Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
  • Data: 2013-03-25 18:31:37
    Temat: Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.03.2013 15:54, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hiki wiosna wiosna mori" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:kio4bm$bfj$1@node2.news.atman.pl...

    kpina-nad-ostrowem.html

    > Przeczytałem kolejny raz i nadal nie wiem, skad niby było wiadomo?

    Cytuje: "*Wiedząc*, że dzisiaj dyżur ma oficer prasowy ostrowskiej
    policji - Krzysztof Kula, od razu skierowałem się do Komendy
    Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, bo uzyskanie informacji od pana Kuli
    graniczy z cudem."

    I teraz ostroznie - zebys nie zarzucil klamstwa dziennikarzowi ;) Bo
    widac skads wiedzial. Moze jest wlasnie jednymz tych co wiedzą.

    > Przeczytałem i świadczy to jedynie o tym, ze autor tekstu jest
    > dziennikarzem niedouczonym.

    Nie, nie swiadczy. To jedynie Twoje uwazanie.

    > W dodatku zaden z kolegów nie chciał mu
    > powiedzieć, jak sie to robi. Bo jak juz napsiałem nie ma co wydzwaniać
    > poza godzinami po rzecznikach prasowych, bo oni nie mogą 24 godz/dobę
    > pracować i nie zawsze są dostępn z przyczyn oczywistych.

    Ci co nie sa to nie sa. W teksscie jest przyklad innej pani rzecznik,
    ktora nie byla na zluzbie a jednak mozna sie bylo do niej dodzwonic.

    JAk ktos nie chce odbierac telefonow od irytujacych ziennikarzy to moze
    niech zrezygnuje z bycia rzecznikiem.

    Po to jest rzecznik, zeby dyzurny na 112 aka 997 nie stawal przed
    dylematem czy moze mowic o tym czy nie moze. Po prostu od tego jest
    rzecznik.

    JA wiem, ze to ciezka kromka chleba, no ale j.w. - nie chce sie gadac z
    dziennikarzami - no to sie rezygnuje z funkcji rzecznika.

    > .
    > Dziennikarze wiedzą. Ten nie wiedział. Wniosek sam sobie dopracuj.

    Widze tez druga strone medalu. Rzecznicy policji jak tylko moga to
    unikaja dziennikarzy.

    > Co mam przeczytać? Tam gdzies jest grafik rzecznika?

    Nie. Ale z kontektu wynika.

    *Wiedzac*... No ale moze go ktos wprowadzil w blad. Ale kto? No chyba
    ktoś z Polisji, skoro podal nieprawdziwe godziny dyzuru rzecznika.

    zen.aspx