eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/ › Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
  • Data: 2013-03-27 00:28:03
    Temat: Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy jak nie można uzyskać informacji to źle pracuje policja,
    > a nie rzecznik? W sumie...

    Albo dziennkarz nie pytał tam, gdzie powinien.

    > Czy to się wprost przekłada na tezę, iż rzecznikowi wolno dokonywać
    > preselekcji, że jak dzwonią z gazet Y to odbiera, a jak z gazety X
    > to nie odbiera "bo tak"?

    Ta całą wymiana informacji przez telefon, to taki ułatwienie wypracowane w
    praktyce. Natomiast teoretycznie, to dziennikarze mają się zwracać do
    Policji pisemnie i taką informację otrzymują.

    > Jak u góry - takie założenie prowadzi do wniosku, że głównym błędem
    > awanturującego się było czepianie się rzecznika a nie policji jako
    > całości ;)

    O to mi właśnie chodzi. Co więcej opisał w artykule swoja nieudolność i
    niewiedzę, jak powinien się o informacje zwracać i z tego sobie dworuję.