eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/ › Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
  • Data: 2013-03-25 19:43:30
    Temat: Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.03.2013 18:45, Robert Tomasik wrote:

    > Ciekawe skad nby to wiedział :-)

    Skadś widać wiedział :-) Moze dzien wczesniej udalo mu sie dodzwonic ;)

    > No bo odebrałą telefon - co ni znaczy, że każdy musi i tyle.

    Racja. Ale bardziej musi ten co jest na dyżurze niż ten co ma wolne, nie
    zgdodzisz sie? :)

    Wiec zalozenie jest takie (byc moze bledne, ale jakie by nie bylo - jest):

    Rzecznik mial dyzur i mial byc pod telefonem.

    Nie dalo sie skontaktowac z rzecznikiem.

    I pisalem - rzecznik moze i ma jakies usprawiedliwienie - twarde ;)
    (czyli nie - nie chcialo mi sie gadac z prasa). Ale jak ma to OK, niech
    sie jako rzecznik wypowie, dlaczego jako rzecznik nie mogl gadac z
    mediami gdy mial dyzur. W koncu rzecznik jest od gadania ;) Niech gada,
    czemu nie gada ;)

    > Czemu miałby to robić?

    Rezygnowac z bycia rzecznikiem? Bo widac mu to nie odpowiada... To po co
    ma sie meczyc?

    > Ale rzecznik ma też swoje godziny pracy.

    Ale ja rozumiem, ze jak ma dyzur, to jest na dyzurze wlasnie.

    Dyzur moze miec od 22 do 6 prawda? Wtedy sa to jego godziny pracy.

    > Na podstawie tego jednego artykułu tak twierdzisz?

    Tak, wolno mi (tak jak tobie - ze dziennikarz jest nieuk)

    > No też się zastanawiam nad tym. :-)

    NAjwiecej wiec wyjasnilaby wypowiedz rzecznika. Ale ten chyba nie chce
    gadac, albo uwaza, ze nie musi sie tlumaczyc...

    No ale jak tak, to wnosze o sprawdzenie, czy wywiazal sie z obowiazkow i
    czy nie wzial kasy za dyzur olewajac swoje obowiazki...

    zen.aspx