    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: eksmisja osoby niezameldowanej
    Date: Sun, 07 Aug 2011 10:37:06 -0500

    On 8/7/2011 9:05 AM, vari107 wrote:

    > Z mediów to jest tam jedynie prąd.
    > Woda jest ze studni i hydrofor.
    > Na szczęscie udało mi się zmienić licznik na przedpłatowy.
    > Teraz ile sobie ta osoba wykupi tyle zużyje.

    no i tak ma byc.

    > Inne umowy wypowiedziałem (smieci, szambo) więc niech sobie sama podpisuje.
    zgadza sie

    > Aktualnie w domu nikt nie jest zameldowany więc nie obliguje mnie to do
    > wywozu nieczystości.

    to cie obliguje jako wlasiciela do zgloszenia niezameldowanej osoby,
    ktora mieszka w mieszkaniu, ktore jest twoja wlasnosci.
    w przypadku wizyty policji, upierdliwej dostaniesz z marszu 1000 zl
    mandatu. druga osoba zreszta tez.

    Ja nie mieszkam ani nie wynajmję - mieszka ktoś na
    > dziko, równie dobrze może w domu sąsiadki (dom ma tylko na lato i równie
    > dobrze może ktoś wleźć i siedzieć co nie obliguje sasiadki do zawarcia umowy
    > o wywóz czegokolwiek).

    umowa najmu nie jest jedyna ktora jestnieje na swiecie.

    ta osoba mieszka tam za twoja zgoda, ty ja wpusiciel ty pozwoliles
    mieszkac, poniewaz nie pobierasz za to opłat to mozna to podciagnac pod
    umowe uzyczenia.