  • Data: 2011-08-07 20:34:30
    Temat: Re: eksmisja osoby niezameldowanej
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a) :

    > i ma sprawe o eksmisje, a tymczasem lokator baluje w hotelu na jego koszt.
    > dodatkowo ma sprawe karna o naruszenie miru domowego i w papierach ma
    > wpis karany.

    Miałem na myśli, że właściciel nie włamuje się, tylko zostaje
    wpuszczony za zgodą tego lokatora. O ile tamta osoba zechce to
    uczynić. No i zaczyna też mieszkać. No i od tej pory obie osoby
    są zamieszkujące pod tym adresem. Właściciel po jakimś czasie
    zrobi melinę. Jak już będzie zamieszkujący ze wszelkimi z tego
    wynikającymi prawami.

    Nie wiemy, czy lokator zechce zgodzić się na to zamieszkanie.
    Wiemy tylko, że właściciel nie chce tam mieszkać.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B