  • Data: 2011-08-07 15:34:23
    Temat: Re: eksmisja osoby niezameldowanej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/7/2011 9:02 AM, Konop wrote:

    > A z czym ma pójść do sądu? To właściciel nie może zrezygnować z dostawy
    > wody, prądu, gazu do swojego lokalu?

    jesli to sa umowy podpisywane na jego nazwisko, to moze.
    przy czym lokator podpisze sobie wlasne na siebie.

    Po prostu idzie, rozwiązuje umowę z
    > dostawcami i tyle. Nie musi chyba zapewniać w.w. mediów osobie, z którą
    > nie ma żadnej umowy na wynajem itp. Tym bardziej, jeśli wcześniej
    > wypowie użyczenie tej osobie mieszkania... A swoją drogą - można tak po
    > prostu wypowiedzieć użyczenia?

    wypowiedzenie nie ma tu nic do rzeczy.
    lokator powinien miec umowy na siebie, ale sie tego nie praktykuje. a
    szkoda.

    tak jak sie umowe uzyczenia zawarlo, chocby ustnie tak samo mozna ja
    wypowiedziec w kazdej chwili.