  • Data: 2011-08-08 07:01:06
    Temat: Re: eksmisja osoby niezameldowanej
    Od: "vari107" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to cie obliguje jako wlasiciela do zgloszenia niezameldowanej osoby,
    > ktora mieszka w mieszkaniu, ktore jest twoja wlasnosci.
    > w przypadku wizyty policji, upierdliwej dostaniesz z marszu 1000 zl
    > mandatu. druga osoba zreszta tez.

    Policja już była. Powiedziała, że właśnie nałożyłaby mandat ale jakieś tam
    przepisy już nieobowiazują i nawet powiedzieli "szkoda, że nie możemy
    nałożyć, bo się pan awanturuje" nie dawałem sobie przerywać po prostu

    > ta osoba mieszka tam za twoja zgoda, ty ja wpusiciel ty pozwoliles
    > mieszkac, poniewaz nie pobierasz za to opłat to mozna to podciagnac pod
    > umowe uzyczenia.

    Nic nie można. Od pewnego jej wyjazdu do rodziny mieszka nielegalnie.
    Miała nie wracać.
    Mieszka bez umowy, wbrew mojej woli choć mam wiedzę, że tak czyni.