    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do podwątku o rondach - Gotfrydzie....
    Date: Sat, 30 Jun 2012 13:21:44 +0200
    <Pine.WNT.4.64.1206270009150.3232@quad> <jse52q$c74$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206271403100.2916@quad> <jsf3e3$1rb$1@inews.gazeta.pl>
    <4feb65e1$1@news.home.net.pl> <jsh1gv$ouu$2@inews.gazeta.pl>
    <4fec12ad$1@news.home.net.pl> <jsh4hh$an1$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206281459290.908@quad> <jsi6kj$c3a$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206282054420.272@quad> <jsica8$89k$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206290757150.300@quad> <jsk0i3$f4v$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206300017100.3124@quad>

    > Kpisz?

    Nie kpię. Jak dwaj kierowcy stojący przed skrzyżowaniem, jeden na N
    drugi na E, mają negocjować między sobą skutecznie warunki tej umowy?

    > A to też Twój autorski pomysł.
    > W sumie dobre.
    > Ja pisałem o kierujących, i prawdę mówiąc Twój kolejny koncept
    > (z podejmowaniem negocjacji przez POJAZDY)

    Lubisz się dopierdalać do języka, zamiast merytorycznie dyskutować?

    A więc jeszcze raz: nie słyszałem. Nie spotkałem się też w żadnych
    materiałach dydaktycznych dla kierowców z żadną wzmianką na temat tego,
    że kierowcy stojących samochodów na wjeździe na skrzyżowanie mają
    podejmować negocjacje.

    > A z jakiej paki miałby zrobić inaczej, skoro oni są
    > w *identycznej* sytuacji?

    No więc powinni zastosować regułę prawej ręki. I jeśli w PoRD jest ona
    zapisana tylko dla ruchu, to i tak w praktyce wszyscy ją stosują także
    dla ruszania.

    > No to w czym problem?

    > To ustal czy przyjmujesz czy nie.

    Przyjmuję, że może istnieć sytuacja regulowana umownie. Nie przyjmuję do
    wiadomości tego, że mam zawierać umowy z sąsiadem na skrzyżowaniu.

    > Zatrzymanie NIE MA ZNACZENIA.

    No zaczęło się od tego, że Twój ulubieniec tak właśnie zasugerował.

    > Wiesz co?
    > spisz założenia początkowe.
    > WSZYSTKIE.

    Spisałem. Wyciąłeś.

    > Bo nie mam już zdrowia do tego, że co post to zmieniasz
    > koncepcję, byle tylko wyszło że "nie rozumiesz".

    Nic nie zmieniam. Andrzej zasugerował, że po zatrzymaniu przepis z PoRD
    odnośnie ,,prawej ręki'' już nie dotyczy, bo on mówi o ustąpieniu
    pierwszeństwa, a więc nie wpływaniu na RUCH przeciwnika. A obaj są w
    bezruchu, więc to, który ma jechać pierwszy nie jest określone. Ty to
    podtrzymałeś i zacząłeś rozwijać wątek negocjacji.

    Dla uproszczenia sytuacji prosiłem o wyrok odnośnie dwóch na ustąpach.
    Jeden na N drugi na E.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek