    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dezubekizacja
    Date: Sat, 24 Sep 2022 14:58:25 +0200
    <6329dfce$0$6192$65785112@news.neostrada.pl>
    <14rzw0tzsniov$.1ccuqwjp8rf1f.dlg@40tude.net>
    <632b2fc6$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <5kypzy26xl9w.16wcasfoiu31e$.dlg@40tude.net>
    <632c6613$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <u1hpfwtx2mv3$.142wngbfud6tp$.dlg@40tude.net>
    <632c8770$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <3nrXK.829419$%fx6.64099@fx14.ams1>
    <632e42d3$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <BHrXK.829423$%fx6.779486@fx14.ams1>
    <632ebf32$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <tgmhf5$3ed$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <632efce3$0$558$65785112@news.neostrada.pl>

    > Winnych czego?

    Czegokolwiek:P Przejdzie demonstracja to się spisze wszystko co zepsute.
    Nawet jak się zepsuje wcześniej. I każe zapłacić losowemu człowiekowi,
    który był w pobliżu. Zajebiste. I to pisze człowiek, który uważa że nie
    można pociągnąć do dopowiedzialności kulsonów co zamęczyli w kiblu
    człowieka na śmierć, bo nie wiadomo czy to od razęnia czy uduszenia:P

    > Policja jest od zapobiegania popełnianiu przestępstw i
    > wykroczeń, a jak już do nich dojdzie, to od ustalania ich sprawców.

    No to do roboty a nie z głupimi pomysłami, żeby karać losowych ludzi bo
    nie umiecie swojej roboty (zapobieganie i ustalanie) wykonać.

    > Zarówno Ty, jak i kilka innych osób na tej grupie stoi na stanowisku, że
    > zgromadzenia powinny być wolne i dozwolone. Ja chwilowo nie chcę się na
    > ten temat akurat wypowiadać, bo to nie ma żadnego znaczenia.

    Jak nie, jak tak. Przecież pisałeś, że jakby było po twojemu to by się
    oszołomy zaczęły zastanawiać czy warto się gromadzić. Masz takie nieco
    białoruskie myślenie.

    > W Kodeksie cywilnym mamy art. 422 i kluczowy, na którym opieram swoje
    > stanowisko art. 441. Na chwilę obecną jedynym problemem prawnym jest to,
    > czy mamy do czynienia z czynem niedozwolonym.

    Jak zwykle jak zaczynasz pisać o prawie... to się mylisz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!