  • Data: 2008-11-05 22:33:40
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > nie zwrociloby sie, gdyby narzedzie nie podnioslo zarobkow. dzieki
    > narzedziom uzyska dodatkowe zrodlo dochodu. rozumiesz? :)

    ok, teraz rozumiem, a dzięki narzędziom z bambusa nie idzie w afryce
    zarobić?
    u nas na wsi to motyka i cep z patyka wystarczy:O)

    > na czym polega problem napisalem na blogu wiele razy. calosc sprowadza sie
    > do fatalnego systmu edukacji. chlopak ktory dostanie narzedzia nie potrafi
    > nawet czytac. tym sie niestety nie zajme w czasie 3-miesiecznego pobytu,
    > to oczywiste. jednak jezeli moge naprawic jeden maly trybik, dobre i to

    daj linka do bloga to poczytam:O)
    a z tym czytaniem to przypomniał mi się reportaż cejrowskiego z afryki,
    gdzie na siłę uczono dzieci dzikich koczowniczych plemion czytać i pisać, i
    potem taki wyuczony wracał do rodziny i mówił że tu nie ma co robić bo nie
    ma co pisać i czytać a on tylko to potrafi:O(