  • Data: 2008-11-06 08:51:30
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał

    > wiesz... cejrowski jest rasistą i swoje telewizyjne (i inne)
    > opowiesci nagina, by pokazac jaki czarny lud jest tepy i jak
    > pomaganie mu jest nieefektowne.

    Efektowne bywa, z efektywnością gorzej.
    Jak długo już trwa to pomaganie? Grube dziesiątki lat.
    Ile kasy i innych dóbr tam wpompowano? I jakie efekty?
    Tylko nie wyliczaj jednostkowych przypadków gdy kogoś
    wyleczono albo gdzieś wybudowane studnię. Chodzi mi
    o zmiany cywilizacyjne przybliżające tamtych ludzi
    do samowystarczalności. Potrafisz zakreślić jakiś horyzont
    czasowy lub sformułować warunek po spełnieniu którego nie
    trzeba będzie już tam słać pomocy a będzie można z nimi
    prowadzić normalną wymianę handlową, naukową itp.?