  • Data: 2008-11-06 19:07:47
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:
    > Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał

    > Czyli ja też trochę zapłaciłem i wcale mi się to nie podoba.
    > Czuję się okradziony, zresztą nie pierwszy raz.

    Zgadza sie. Wydawanie kasy na pomoc dla biednych krajow nie jest
    jeszczeakceptowane w Polsce i MSZ o tym wie. Jednak Polska jak i inne
    kraje podpisala Millenium Development Act obligujacy nas do takich
    dzialan z wielu powodow. Trudno mi teraz wymienic wszystkie. Bede to
    powoli robil na blogu.

    Mi sie najbardziej rzuca w oczy psia-ogrodniczosc Polakow w tej kwestii.
    Na pomoc krajom biednym loza wszystkie kraje OECD; jednak wiekszosc z
    ich obywateli nie narzeka. Plan Marshalla (to tez pomoc rozwojowa)
    zmienil bardzo duzo i wiekszosc amerykanow nie mowila ze rzad wywala ich
    kase na jakas tam Europe.

    Co ciekawe najwiecej z PKB w Europie na pomoc Afryce i innym krajom
    poludnia wydaja Szwecja, Norwegia, Dania: kraje o najwyzszych podatkach.
    Tam ludzie to rozumieja, ze lepiej aby tamtejszy MSZ zapobiegal wojnom
    pomagajac tworzyc demokracje niz wydawal kase podatnikow na bomby i wojsko.

    p.s. Moze tez dlatego jak mowie tutaj ze jestem z Polski, to kazdy
    kojarzy ze to gdzie kolo Szwecji.

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';