  • Data: 2008-11-06 16:47:44
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Za wszystko placi MSZ (tzn niemal za wszystko, orgnizacja wysylajaca
    > musiala dolozyc 10%)

    MSZ? czyli co, płacą polacy? a ty robisz za fistaszki, to znaczy i tak
    lepiej niż w polsce bo u nas dadzą ci pracę za 600zł a za to ani mieszkania
    nie opłacisz, ani sie nie wyżywisz:O(

    wiesz, ja uważam ze pomaganie jakimkolwiek reżimim nie ma sensu (nie myślę
    tu tylko o fryce, ale korei i innych)
    bo z tej pomocy kożystają oprawcy a nie ofiary, a wiec jest to wsopmaganie
    oprawców:O(

    ale przecież to nie polska kolonizowała afrykę, zdaje sie że była to anglia
    i francja, to oni powinni pomagać, więc proponuję wysłąć pisma do prezydenta
    francji i królowej anglii o wsparcie na narzędzia, co o tym myślisz?:O)

    > dorzuc koment pod artykulem, podyskutujemy ;)

    w tym artykule przeciw cejrowskiemu zażucasz mu że on twierdzi ze w rwandzie
    wymordowano 2 miliony dzikich, a ty twierdzisz że zaledwie milion, tak jak
    byscie obaj te ofiary liczyli, nawet nie ma co komentować:O(