  • Data: 2008-11-05 22:42:04
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:
    > dodtkowo spytałem sie jaki sens ma dawanie komusm pieniedzy na nażędzie,
    > których koszt nigdy mu się nie zwróci?

    nie zwrociloby sie, gdyby narzedzie nie podnioslo zarobkow. dzieki
    narzedziom uzyska dodatkowe zrodlo dochodu. rozumiesz? :)

    > skoro juz żyjesz pod jednym dachem z dzikimi to dowiedz się od nich
    > dlaczego są głodni i bezrobotnii postaraj się pomóc w likwidowaniu
    > problemu, więc skoro już tyle tam jesteś to dalczego oni tam są głodni?

    na czym polega problem napisalem na blogu wiele razy. calosc sprowadza
    sie do fatalnego systmu edukacji. chlopak ktory dostanie narzedzia nie
    potrafi nawet czytac. tym sie niestety nie zajme w czasie 3-miesiecznego
    pobytu, to oczywiste. jednak jezeli moge naprawic jeden maly trybik,
    dobre i to

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';