eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross] ze zwierzakow: jak to jest z psem na ogrodzonym terenieRe: [cross] ze zwierzakow: jak to jest z psem na ogrodzonym terenie
  • Data: 2007-06-30 19:45:37
    Temat: Re: [cross] ze zwierzakow: jak to jest z psem na ogrodzonym terenie
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-06-2007 o 21:35:11 szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał(a):

    > A ja nie bardzo mam czas szukac :-( Ale: jezeli wykopie typowe "wilcze
    > doly"
    > i ktos kto w nie wpadnie po wtargnieciu na ogrodzona posesje, to tez
    > zainteresuje sie tym prokurator? Czy moze tylko proces cywilny mi grozi?

    Kodeks karny: Art. 193. Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania,
    lokalu, pomieszczenia albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby
    uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza, podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

    To odnosnie samego wejscia na ogrodzony teren.

    A wlasciciel posesji odpowiada za "wszystko" co sie na niej znajduje i
    dzieje. Inaczej juz dawno by nam spadla przestepczosc zwiazana z
    wlamaniami... bo co to za problem zaminowac sobie podworko ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.