eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross] ze zwierzakow: jak to jest z psem na ogrodzonym terenie › Re: [cross] ze zwierzakow: jak to jest z psem na ogrodzonym terenie
  • Data: 2007-07-02 06:22:15
    Temat: Re: [cross] ze zwierzakow: jak to jest z psem na ogrodzonym terenie
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:f6920b$r6n$2@inews.gazeta.pl...

    > Pewnie może być i "pies" albo rysunek "pies", tak, żeby nawet analfabeta
    > zrozumiał.

    > Hmm no już bez żartów, akurat artykuł w "Moim psie" to nie jest aż takie
    > źródło prawa, żebyśmy mieli traktować to na poważnie.
    > Jak w "Państwie i prawie" tak napiszą to się zastanowię ;-)

    Nawet jesli podpisal sie pod nim jakis tam prawnik swoim nazwiskiem? No
    jesli tak to tymbardziej lepiej dla nas psiarzy, akurat osobiscie uwazam, ze
    wedlug prawa powinno byc tak, ze na mojej posesji pies moze robic co mu sie
    podoba, byleby nie wyl tak, zeby przeszkadzac sasiadom, a gryzc niech sobie
    gryzie jak ktos glupi i mimo zabezpieczen wlazi na cudza posesje ;)

    --
    pozdr,
    ewka