    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Date: Wed, 27 Jun 2012 07:09:32 +0200
    <js1d79$j87$1@inews.gazeta.pl> <js1o9v$4i9$1@cougar.axelspringer.pl>
    <js1s9n$5n1$2@inews.gazeta.pl> <js26fq$2qk$1@cougar.axelspringer.pl>
    <js29cv$sgb$1@inews.gazeta.pl> <js7lho$mqh$1@cougar.axelspringer.pl>
    <js7lmn$19i$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.1206250048500.4024@quad>
    <js9dlo$re1$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.1206252222140.2988@quad>
    <jsbi4e$8l1$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.1206262330430.3232@quad>

    > Uważasz tak, bo zamiast rzetelnie przeczytać np. ustawę
    > o VAT, piszesz na podatki że nie wiesz o co chodzi ;)
    > Przecież ta przykładowa ustawa (o VAT) składa się z całej
    > paczki poprawek, wynikłych z procesów sądowych, tak
    > wygranych jak i przegranych przez podatników, tudzież
    > samoistnych stwierdzeń ze strony sądu że dochodziło
    > do prób naruszenia Konstutucji, np. poprzez przepisy
    > rozporządzeń które usiłowały stać "nad" ustawą lub
    > działały na zasadzie "wszystkiego zabronimy a tylko
    > rozporządzeniem pozwolimy na wyjątki" (TK się
    > zgodził że to "obejście prawa" i też nie wolno).

    Powiedz, że żartujesz, proszę. Jestem przerażony, jeżeli faktycznie
    uważasz, że każdy ma być Gotfrydem i znać wszystkie niuanse, łącznie z
    wyrokami sądowymi. Nie ma na to możliwości ani czasowej ani finansowej
    ani w ogóle talentowej.

    A wracając do PoRD, to zła interpretacja ustawy o Vat nie grozi śmiercią
    lub kalectwem. Więc to, że ona jest do dupy, nie zmienia, że PoRD bardziej.

    Rozumiem, że się zgadzasz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek