    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    <Y7qBJ.1477562$LNrd.1043425@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    <zDqBJ.1477566$LNrd.831026@fx09.ams1>
    <61d7646d$0$29057$65785112@news.neostrada.pl> <gFKBJ.5$Imt7.3@fx09.ams1>
    <sr95k9$709$1@gioia.aioe.org> <AI4CJ.3683$uD6a.2365@fx07.ams1>
    <src2hc$4eg$1@gioia.aioe.org>
    <61d99b65$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <srcmve$1tul$1@gioia.aioe.org>
    <61d9e639$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <%R4DJ.15762$0Kl7.13652@fx11.ams1>
    <61dd175b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <srjopp$130j$1@gioia.aioe.org>
    <1afs1dnlsnh9k.1l12ciiq8ll2j$.dlg@40tude.net>
    <61dd8792$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <srk39k$deg$1@gioia.aioe.org>
    <61e52659$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e587ad$0$510$65785112@news.neostrada.pl> <ss5o8j$s1l$1@gioia.aioe.org>
    <iVGFJ.449533$SVq5.416542@fx14.ams1> <ss8cc2$1kr$1@gioia.aioe.org>
    <m91GJ.156423$%Gk6.50508@fx10.ams1> <ssb002$14s$1@gioia.aioe.org>
    Date: Sat, 22 Jan 2022 04:30:23 GMT

    On 2022-01-20, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > To jest zastrzyk domięśniowy i właśnie ma nie dostać się do krwi.
    > Normalnie robi się tzw aspirację przy takich zastrzykach - co ciekawe tu
    > się nie zaleca, choć właśnie jest to niebezpieczne.

    Nie kwestionuję, że coś w tym być może ale mam problem z wyguglaniem
    czegokolwiek. Tzn. nawet nie to, że te groźne szczepionki robią to źle,
    a te dobre się nie rozchodzą. Ogólnie. Skądinąd nie od dziś wiadomo, że
    jak się kogoś dźgnie iglą z jakimś drobnoustrojem czy jadem kobry, to
    się człowiek od kłopotów nie uchroni bez względu na miejsce dźgnięcia.
    Coś więc w argumentacji o nierozchodzeniu się bo domięśniowo wydaje się
    albo nie halo, albo solidnie niedopowiedziane. Chciałbym zrozumieć co.
    Jest na sali jakiś lekarz?

    --
    Marcin