  • Data: 2022-01-22 08:54:19
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież daje, i osobniczo, skoro łagodzi przebieg i zmniejsza
    > śmiertelność, i populacyjnie skoro nie obciąża infrastruktury (jak już
    > ktoś nie wierzy w mniejszą ilość zakażeń przez osoby zaszczepione). Nb.
    > z czego wynika łagodniejszy przebieg?

    Pewnie jednak szczepionki ograniczają namnażanie się wirusa, tylko nie
    tak skuteczne jak byśmy chcieli. No i mniej wirusa - łagodniejszy
    przebieg. Masz mnie - to może oznaczać, że rzeczywiście zmniejszają
    transmisję - pytanie w jakim stopniu.

    > Dlaczego akurat okres reprodukcji? Wydaje się, że powinna zmniejszać
    > ilość wirusów i ofset do największej ich ilości, np. w plwocinie.

    Ale dziwne, że nie ma danych na ten temat - nikt nie wpadł na pomysł,
    żeby zbadać coś tak oczywistego? No chyba że wyniki są niewygodne, to i
    się nie bada, bo po co się narobić i zostać szurem w środowisku?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.